EuroPartners

 

 

 

 

 

 

 

 

 

                  LigaPartner

 

          Twitter // @hbkogedk

120 af HB Køges partnere deltog i "3. tirsdag..."

Fokus på sociale medier ved NETVÆRKETs fyraftensmøde.

Over 120 gæster deltog ved "3. tirsdag..." i april.

 

Da HB Køge og NETVÆRKET tirsdag den 16. april inviterede til fyraftensmødet "3. tirsdag..." var der igen et imponerende fremmøde, der nok engang understreger den optimisme, der i øjeblikket hersker omkring HB Køge og NETVÆRKET, og som der mærkes over alt i regionen.

 

Over 120 af HB Køges partnere var mødt frem til fyraftensmødet i Køge Boldklubs lokaler; heriblandt en række gæster fra nogle af de virksomheder, der for et par uger siden lagde vejen forbi HB Køges stand ved Iværksættermessen i Ravnsborghallen.

 

Der var masser af tid til networking på kryds og tværs i løbet af aftenen.

 

HB Køges adm. direktør Søren Colding var i løbet af aftenen på banen og fortalte om NETVÆRKETs kommende arrangementer. Blandt andet blev sløret løftet for et helt nyt initiativ i HB Køge og NETVÆRKET. En Familiefestival ved SEAS-NVE Park søndag den 26. maj. Meget mere om det arrangement senere.

 

Derudover var NETVÆRKETs bestyrelsesmedlem Frans Wennich fra Wennichs VVS på talerstolen med et indlæg om en spændende tur til Bruxelles i slutningen af september.

 

Der var godt fyldt op i Køge Boldklubs VIP-lokale.

 

Stemningen var i top aftenen igennem, og deltagerne fik endnu en god oplevelse ved et af NETVÆRKETs arrangementer.

 

Sociale medier i centrum

Virksomheders brug af sociale medier var aftenens hovedemne. Jakob Flindt fra Flere-Klik-Flere-Kunder fortalte nemlig om sociale medier, herunder specielt LinkedIN og brugen af NETVÆRKETs egen gruppe på LinkedIN.

 

- De sociale medier er kommet for at blive, og er blevet en fast del af vores hverdag, sagde Jakob Flindt blandt andet og fortalte videre hvordan virksomheder kan blive bedre til at bruge de sociale medier, hvor der er et enormt markedsføringspotentiale.

 

Aftenen blev som altid sluttet af med en netværksseance, hvor deltagerne i mindre grupper med 4-5 personer i hver, fik mulighed for at komme tættere på hinanden, skabe nye kontakter og fortælle hvad de og deres virksomhed kan tilbyde NETVÆRKET.

 

En række af NETVÆRKETs nye partnere, der blev præsenteret ved "3. tirsdag...".

 

Deltagerne blev delt op i mindre grupper, hvor de mere intensivt fik mulighed for at netværke med hinanden. 

 

Netværksseancen er et fast og populært indslag.

 

Networking.

 Skrevet af HBKoge.dk den 17. april 2013